Rezultatele finale ale concursului « Inocentiu Macareanu »

Pe toti castigatorii la cele doua sectiuni

(11 la cei din clasele IX-X si 14 din clasele XI-XII)

ii asteptam la proba orala, joi, ora 16

 

Secţiunea IX-X

Nr.crt. Nr. épreuve Nom Lycée de provenance Note écrit/10 NoteOral/10
1. 29. BOTOC Cristina
 PRIX II
C N M E

Prof. Ioan BITA

10 8   
2. 24. NASTASIA Mariana

PRIX I

SNVL

Prof. Dumitrina GAZZI

10  9.25  
3. 1. POPA Ana-Maria
Lic. G. Ibraileanu

Prof. Raluca CHIRU

10  absent
4. 2. UNGUREANU Teofana

PRIX  II

CNME

Prof. Liliana RUSU

10  8  
5. 27. GHERASIM Diana

GRAND PRIX

CNME
Prof. Liliana RUSU
9.5  10
6. 20. GALBEN Madalina
 
PRIX III 
CN « Emil Racovita »

Prof. Simina BADARAU

9   8.5  
7. 25. BITA Ioana
 PRIX V
C N M E

Prof. Liliana RUSU

9   7.5  
8. 19. ATUDOSIEI Sabina

PRIX IV

CNME

Prof. Ioana BACIU

8.5  8  
9. 30. SUFLET Roxana

PRIX V

C N M E

 Prof. Ioana BACIU

8  8.5  
10. 21. BAHRIN Amira C NME

Prof. Liliana RUSU

8  7
11. 22. BERE Ioana
PRIX IV        

C N M E

Prof. Liliana RUSU

7.5  9.25   
           
           
           
           

Secţiunea XI-XII

1. 16 CERNAUTI Oana Maria
GRAND PRIX        

CN « Emil Racovita »

Prof. Simina BADARAU

9.5   10 
2. 1. GRAMADA Iulian Catalin
Lic. « D.Cantemir » Suceava

Prof. Ioana MUREA

9   5
3. 2. JUNCU Simona Stefania
PRIX II        

CN „Emil Racoviţă”

Prof. Simona NENOV

8.75   8.25 
4. 7. HANGANU Iulian C N M E

 Prof. Mira CUCINSCHI

8.5  8.00
5. 23. COSTEA Sabin
PRIX I        

C N « Mihail Sadoveanu »

Prof. Ioan BITA

8.25   9.90 
6. 18. BUHUSI Corina Colegiul National

 Prof. Maria MOISUC

8.15  7.60
7. 9. BADANAU Roxana Liceul « Miron Costin » 

Prof. Diana MAZGA

8.10  5.75
8. 12. HORHOTA Anca

PRIX V

C N M E

Prof. Corina UNGUREAN

8.05  8.50 
9. 15. LIONTE Ioana

PRIX IV

Colegiul Naţional

Prof. Cristina POEDE

8  8.75 
10.  

11.

 

 12.

 

13.

  14.

13. 

24.

 

3.

 

 17.

26.

BALANEL Aliona  

BITA Maria

 PRIX II

 BRANZA Irina

 PRIX III

COJOCARU  A.

 HITRUC Stefan

 Lic. « E. Racovita » Galati, Prof. N. ALEXE

CNME,     Prof. Corina UNGUREAN

 

CNME,   Prof. Corina UNGUREAN

 

 CN « Emil Racovita », Prof. S. BADARAU
 

CNME,    Prof. Mira CUCINSCHI

7.5  

7.5

 

7.5

 

7.5

 7.5

 7.62     

9.50

 

9.35

 

7.25

 8.25

Per aspera ad astra…

Cet article, publié dans concursul Inocentiu Macareanu, eveniment, projets internes, Uncategorized, est tagué , . Ajoutez ce permalien à vos favoris.

24 commentaires pour Rezultatele finale ale concursului « Inocentiu Macareanu »

  1. Nicoleta dit :

    Acestea sunt notele de la delf pe Alexandria nu ati putea sa aflati sau nu le stiti asi fi curioasa sa aflu daca vreti va dau si numele meu complect nu ar fi o ploblema din cate am observat sunteti cu rezultatele la zi.

  2. simona dit :

    am o intrebare:la proba orala vor merge primii cinci dintre acesti copii..la fiecare sectiune?

  3. sorinadanaila dit :

    Nu, acestia sunt toti cei care se prezinta la oral… (11 la cei mici si 14 la cei mari)

  4. simona dit :

    da….acum am vazut faptul ca acestia merg la proba orala…si aceasta se tine la mihai eminescu?

  5. simona dit :

    si mai am o intrebare:la proba orala se tine cont de modul de exprimare,de ideile pe acre le exprim…si care ar fi celelalte criterii,daca imi puteti spune?

  6. Sabin dit :

    Buna ziua,
    Puteti detalia va rog structura probei orale? ( numar de minute, subiecte, tip de prezentare)
    Multumesc.

  7. Nicoleta dit :

    Eu cand am dat delf sa fiu sincera au fost super profesorii vad ca te intereseaza de proba orala.La mine nu a tinut cont de exprimare sa iti dau niste exemple ce intrebari imi punea.Ma intrebat de unde sunt cu cine locuiesc sa ii povestesc cate ceva despre orasul Alexandria apoi mi sa dat o fisa cu niste imagini iar eu trebuia sa comand ce doresc apoi mi sa dat niste bani ca sa pot plati comanda adica ca sa iti spun domnul profesor a vrut sa comunicam daca te uiti pe site unde te inscrii la delf acolo spune iti alegi un interviu o compunere sau un dialog sa iti spun eu am avut parte de toate trei au fost super usoare la proba orala.La scris nu stiu ce sa intamplat dar asta a fost sa fie oricum ma incurajat domnul profesor si a spus un singur lucru cand intri in sala de proba orala sa nu ai emotii si sa vorbesti liber iar eu am vorbit cu emotii cu tot ce imi aminteam si incercam sa mai stau timpul era de 10 minute eu am stat 20 si nu mai scapa de mine ca m-am apucat sa povestesc tot ce imi venea in minte.Oricum a-si repeta aceasta experienta.

  8. simona dit :

    puteti detalia va rog despre modul in care se desfasoara proba orala?am auzit ca va fi vorba de un citat pe care noi trebuie sa-l comentam.este adevarat?

  9. Iulian dit :

    buna ziua! imi puteti da niste exemple cum vor fi formulate subiectele la proba orala? Multumesc.

  10. sorina danaila dit :

    Pentru toata lumea care pune intrebari legate de proba orala transa de varsta mare, va anuntam ca ea va consta intr-o prezentare a mizelor si problematicilor ridicate in textul pe care l-ati redactat in prima faza, cu o discutie cu comisia pe marginea expozeului vostru. Deci, proba seamana cu un B2, production orale, doar ca se va face pe tema pe care voi v-ati ales-o.

  11. simona dit :

    iar timpul de prezentare este unul limitat sau se va termina atunci cand candidatul isi va termna prezentarea?

  12. Nicoleta dit :

    pai timpul depinde cat considera profesorul dupa 10 minute e logic

  13. simona dit :

    stiu ca timpul depinde si de profesor dar atunci cand tu trebuie sa iti expui un punct de vedere ,poti sa zici doar o propozitie si ai terminat sau poti sa vb jumatate de ora si sa nu te mai opresti..

  14. Nicoleta dit :

    DELF A1 Înţelegere orală
    Răspuns la întrebări referitoare la 3 sau 4 documente înregistrate care tratează aspecte ale vieţii cotidiene. 20 min
    Înţelegerea textelor scrise
    Răspuns la întrebări referitoare la 3 sau 4 documente scrise care tratează aspecte ale vieţii cotidiene. 30 min
    Exprimare în scris
    completarea unei fişe, a unui formular
    redactarea unor fraze simple (carte poştală, mesaj, etc.) în legătură cu aspecte ale vieţii cotidiene 30 min
    Exprimare orală
    interviu
    schimb de informaţii
    dialog simulat 5-7 min
    Pregătire: 10 min poate acum iti este mai de ajutor aceste raspunsuri

  15. sorina danaila dit :

    Pentru concursul Macareanu, sigur ca va trebui sa vorbiti macar 10 minute… Da?

  16. simona dit :

    multumesc,nicoleta pt informatii.nu stiu daca are vreo relevanta ca mi-ai detaliat despre modul in care se desfasoara A1 dar te asigur ca stiam deja cum se desfasoara delful dar la nivelul b1….

  17. Nicoleta dit :

    DELF B1 Înţelegere orală
    Răspuns la întrebări referitoare la 3 doccumente înregistrate. 25 min
    Înţelegerea textelor scrise
    Răspuns la întrebări referitoare la 2 documente scrise:
    reperarea informaţiilor utile în raport cu o cerinţă dată
    analizarea conţinutului unui document de interes general 35 min
    Exprimare în scris
    Exprimarea unei atitudini personale în legătură cu o temă generală
    (eseu, curier, articol…) 45 min
    Exprimare orală
    interviu
    exerciţiu interactiv
    exprimarea unui punct de vedere plecând de la conţinutul unui document 15 min
    Pregătire: 10 min pentru partea a 3-a a probei pai asta e la nivelul b1 acum daca mai pot ajuta cu ceva imi spui si asa imi face placere sa intru pe acest site .stima.

  18. simona dit :

    mersi pt informatii dar eu stiam deja ce presupune delful B1 pt ca ma pregatesc sa-l dau in aprilie.nu te supara,nicoleta dar tu ai dat delful,de esti asa bine informata?

  19. nicoleta dit :

    da am dat delf A1 dar acum am gasit siteul acesta si imi place sa mai vorbesc si eu cu cineva ca si asa nu am prieteni si macar aici ma mai documentez si primesc multe raspunsuri importante imi place mult franceza anul acesta n-ea spus de delf ca daca stiam mai demult dadeam dinainte dar asta e intotdeauna ramane bine venit orice examen.oricum iti tin pumni pentru delf e foarte frumos si profesori sunt comunicativi eu stiu cum a fost la mine a fost super frumos parcaa nici nu am simntit ca am dat examen mai ales la proba orala preferata mea.

  20. simona dit :

    si in ce clasa esti?adica vreau sa spun de ce nu vrei sa dai delful ,un nivel mai mare ca A1 e pt incepatori..?esti din iasi?

  21. nicoleta dit :

    sunt din Alexandria data viitoare voi da un nivel mai mare sunt clasa a 11a

  22. simona dit :

    aha..si eu sunt tot intr-a a11a ..

  23. simona dit :

    buna ziua! aveti cumva idee cand vor veni diplomele de la acest concurs?

  24. luoana dit :

    Daca s-a corectat cu stiloul la ecoute,se ia in considerare?:(

Laisser un commentaire

