INCA PUTINTICA RABDARE, DRAGII MEI…

PENTRU TOTI CEI CARE ACCESEAZA INFRIGURATI BLOGUL NOSTRU, PENTRU TOTI CEI CARE PUN INTREBARI NELINISTITE, VA ANUNT CA MAI E NEVOIE DE CEVA RABDARE, CACI REZULTATELE LA DELF SCOLAIRE SE VOR AFISA PE SITE-UL CENTRULUI CULTURAL FRANCEZ SI, DECI, SI PE BLOGUL NOSTRU DUPA DATA DE 6 IULIE…

PANA ATUNCI… VARA, VACANTA SI SOARE (NU PREA MULT…) !

RESPONSABIL CENTRU DE EXAMINARE DELF SCOLAIRE,

PROF. SORINA DANAILA

Cet article, publié dans delf scolaire, Uncategorized, est tagué , , . Ajoutez ce permalien à vos favoris.

12 commentaires pour INCA PUTINTICA RABDARE, DRAGII MEI…

  1. Anca dit :

    Pe site-ul centrului cultural francez rezultatele s-au afisat deja pentru Iasi.Am vrea sa aflam si rezultatele pentru Galati cat mai curand avand in vedere ca e deja 6 iulie si deja am asteptat foarte mult.

  2. sorinadanaila dit :

    Galatiul nu va fi afisat inca…

  3. Anca dit :

    Si totusi.Am vrea si noi sa aflam rezultatele cumva, de undeva.Pentru unii dintre noi conteaza pentru intrarea la facultate.

  4. MP dit :

    Craiova stiti cumva unde si cand sunt afisate rezultatele?

  5. dodo dit :

    la Galati cand se afisaza?:-/

  6. Frida dit :

    la ccf iasi s-au publicat doar pentru cei dein B1 ,B2 si C1 restul… inca nu am vazut in rest eu nu am vazut nimic :D

  7. Ruxyi dit :

    Pentru sesiunea din noiembrie cam cand se dau rezultatele? ca trebuie sa ne inscriem la bac si sa stim la ce ne inscriem si noi :)

  8. sorina dit :

    intrebati la CCF, sesiunea a fost a centrului nu a noastra!

  9. Ruxyi dit :

    Am dat de site-u asta cand cautam ceva despre rezultate si de aceea am intrebat. Cum pot lua legatura cu CCF? :D

  10. sorina danaila dit :

    dati telefon la 0232/267637

  11. alina dit :

    am sunat si mi`au zis ca dupa 13…a trecut deja ora 13 si nimic…:-s..ce e de facut?

  12. sorina danaila dit :

    Nu stiu ce sa va spun… altceva decat sa aveti rabdare! Imi pare rau!

Laisser un commentaire

